2023-12-04 06:15Pressmeddelande

Fitness24Seven fortsätter expansionen

New gym Fitness24Seven

Vid årsskiftet öppnar Fitness24Seven upp dörrarna för ytterligare fyra nya gym. Dessutom flyttar gymmet i Kristinehamn till nya lokaler. Expansionen innebär en addering på 3000 kvm till kundernas medlemskap – helt utan kostnad.

Eskilstuna och Karlstad får fler gym

I december öppnar Fitness24Seven Eskilstuna Munktellstaden, ett gym med moderna träningsmaskiner, funktionell träning, tjejgym och öppet dygnet runt. Gymmet får dessutom mobil inpassering - ett nytt och uppgraderat inpasseringssystem som skapar en smidigare träningsupplevelse för medlemmar.

Otroligt kul att vi öppnar upp ett fjärde gym i Eskilstuna, mitt i en växande stadsdel. I och med detta ger vi hela staden stora möjligheter till träning, där du som medlem tränar på alla gym med ditt medlemskap, säger Pär Asp, Regional Manager på Fitness24Seven.

I Karlstad öppnar ett nytt gym på Sundsta Torg i mitten av januari. Gymmet på över 500 kvm ger Karlstaborna ytterligare träningsmöjligheter, dag som natt.

Sveriges nöjdaste medlemmar får nytt gym

I Kristinehamn, där Fitness24Sevens nöjdaste medlemmar tränar*, blir medlemskapet nu ännu bättre. Gymmet flyttar till nya lokaler i mitten av december och innebär en uppgradering av maskiner, utrustning och smartare placering och navigering inne i gymmet. Allt för en bättre träningsupplevelse.

Kristinehamn är ett gym som verkligen alltid ger bästa möjliga service! Vår personal har väldigt lång erfarenhet i tätorten vilket vi ser i våra undersökningar att vi har väldigt nöjda medlemmar. Nu adderar vi den fantastiska servicen med vårt moderna koncept och gymmet kommer få en väldigt snygg look, säger Pär Asp, Regional Manager på Fitness24Seven.

*Enligt Fitness24Sevens månadsvisa medlemsundersökning (oktober 2023) tränar de mest nöjda medlemmar på Fitness24Seven Kristinehamn Centrum.

Appen i fokus

I samband med lanseringen av mobil inpassering och den uppgradering som pågår på samtliga Fitness24Seven-gym, blir appen en allt större del av medlemmarnas träning.

I appen gör du allt. Du använder den för att komma in- och ut från gymmet, du bokar gruppträningspass, gymintro och Small Group Workout, du spanar in dina senaste medlemserbjudande och håller koll på ditt medlemskap, säger Karin Dellback, Country Manager på Fitness24Seven.

Här kan du läsa mer om mobil inpassering och vilka gym som har det.

I januari öppnar även Fitness24Seven Malmö Kronprinsen och Fitness24Seven Skövde Hallenbergsrondellen. Läs mer om det här.

För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym alltid i medlemskapet helt utan kostnad. Välkommen till Fitness24Seven.

Pär Asp
Regional Manager Öst