2023-08-22 04:45Pressmeddelande

Kävlinge får nytt gym - med mobil inpassering

Fitness24Seven Logo OutsideFoto: Fitness24Seven

Fitness24Seven öppnar sitt allra första gym i Kävlinge. Med en träningsyta på över 500 kvm kan Kävlingeborna träna med moderna styrke- och konditionsmaskiner och fria vikter – dygnet runt. Gymmet i Kävlinge blir dessutom det första av Fitness24Sevens gym som får mobil inpassering.

Kävlingeborna kan träna dygnet runt

När Fitness24Seven den 24 augusti slår upp dörrarna till kedjans första gym i kommunen, blir det för Kävlingeborna ett gym som står öppet dygnet runt.

- Att vi kan erbjuda träning dygnet runt gör det möjligt för fler människor att träna och skapa hälsosamma vanor, oavsett vad man jobbar med eller hur ens vardag ser ut, säger Jimmi Lundin, Regional Manager Syd Fitness24Seven.

Gymmet, som är över 500 kvm, erbjuder moderna styrke- och konditionsmaskiner, fria vikter, stretching yta, funktionell träning och ett separat gym inne i gymmet endast för tjejer. Som medlem får man dessutom tillgång till alla andra gym i Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand.

Mobilapp för att komma in

Gymmet i Kävlinge blir det första av Fitness24Sevens gym som får mobil inpassering. Det innebär att det inte behövs något medlemskort utan endast en mobiltelefon, för att komma in och ut från gymmet samt för tjejerna att få tillgång till tjejgymmet.

- Vi digitaliserar och skapar en smidigare inpassering och träningsupplevelse för våra medlemmar. Dessutom kan icke-medlemmar signa upp sig som medlem precis utanför gymmet och gå in och träna direkt, vilket underlättar för alla träningssugna människor där ute, som kanske inte kan besöka oss under våra bemannade öppettider, säger Jimmi Lundin.

Den 24 augusti 12:00 öppnar dörrarna till Fitness24Seven Kävlinge C och såväl nya som gamla medlemmar är välkomna att komma förbi och säga hej, kolla in gymmet, teckna ett medlemskap eller riva av ett svettigt träningspass i våra nya lokaler.

Läs mer om Kävlinge C, öppningsdagarna och öppningserbjudandet här: https://se.fitness24seven.com/vara-gym/se-vara-gym/kavlinge-centrum/

För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym alltid medlemskapet helt utan kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 260 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

Jimmi Lundin
Regional Manager Syd