2022-02-23 06:00Pressmeddelande

Nu kan du träna dygnet runt i Falkenberg på Fitness24Seven

Äntligen öppnar Fitness24Seven sitt första gym i Falkenberg. Äntligen öppnar Fitness24Seven sitt första gym i Falkenberg.

Falkenberg blir staden som aldrig sover när Fitness24Seven öppnar nytt gym på Nygatan 25. På torsdag inviger gymkedjan sitt moderna gym i centrum som bokstavligen erbjuder träning 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.

Den 24 februari öppnas dörrarna till det nya gymmet och stor invigningsfest utlovats. Anläggningen är en del av Fitness24Sevens 2.0 koncept. Här är allt från inredningen till tekniken noga utvald för att ge en behaglig träningsupplevelse och en extra knuff i rätt riktning. De digitala låsen på både entrén och skåpen ser till att du bara behöver komma ihåg att ta med dig ditt gymkort när du ska träna.

Vi är väldigt glada att vi äntligen kan öppna vårt första gym i FalkenbergMed det centrala läget av vår anläggning kommer vi kunna erbjuda både dig som arbetar eller bor i närområdet möjlighet att träna när det passar just dig, säger Mirela Hodzic, Regional Manager Fitness24Seven.

Precis som i gymkedjans andra anläggningar erbjuds även ett tjejgym i en helt egen avdelning. Gruppträning ingår också i alla medlemskap och passar de som blir peppad av att träna tillsammans med andra. Utbildade personliga tränare finns dessutom tillgängliga för rådgivning och motivation med ditt välmående i fokus.

Torsdagen den 24 februari kl.12.00 öppnas gymmet för såväl gamla som nya medlemmar att träna. Under öppningsdagarna kommer Fitness24Seven att tävla ut årskort, bjuda på dryck och tilltugg samt anordna andra aktiviteter.

Läs mer om Falkenberg här: https://se.fitness24seven.com/vara-gym/se-vara-gym/falkenberg/

För oss är det enkelt. Det ska vara kul att träna. Vi är därför måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Våra gym är öppna för alla våra medlemmar, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym alltid i vårt medlemskap, helt utan extra kostnad. Fitness24Seven är en av Europas snabbaste växande gymkedja. Vi riktar oss till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte ska kosta en förmögenhet. I dagsläget har vi fler än 250 anläggningar i 5 länder - Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand.

Mirela Hodzic
Regional Manager Väst