2024-01-10 06:15Pressmeddelande

Nytt gym i Nässjö city – med tjejgym och öppet dygnet runt

Foto: Fitness24SevenFoto: Fitness24Seven

Den 24 februari slår dörrarna upp för Nässjös nyaste gym – mitt i city. Gymmet på över 600 kvm kommer att erbjuda träning dygnet runt, moderna styrke- och konditionsmaskiner, tjejgym och funktionell träningsyta. Det blir Fitness24Sevens första gym i den småländska tätorten.

Nytt gym i toppskick

Mitt i city, i Länsförsäkringarnas gamla lokaler på Storgatan 40, öppnas i slutet av februari Fitness24sevens nyaste gym. De fräscha och moderna lokalerna kommer att hålla öppet för medlemmar att träna dygnet runt. Dessutom kommer alla kvinnliga medlemmar ha tillgång till ett gym inne i gymmet – endast för tjejer. Medlemskapet hanteras i Fitness24Sevens app.

Med vår app kommer du som medlem enkelt att kunna komma in och ut på gymmet. Samma gäller för de kvinnliga medlemmar som vill träna på vårt tjejgym. I den kan du dessutom hålla koll på din träningsstatistik, boka gruppass och kolla in dina medlemsförmåner, säger Karin Dellback, Country Manager Sweden på Fitness24Seven.

Andra gymmet i Sverige med nytt koncept

Som andra gymmet i Sverige lanserar Fitness24Seven en ny konceptdel på gymmet i Nässjö - Multifunctional area. Träningsytan bjuder in till kreativ träning med en mix av konditions- och styrkeutrustning och större utrymme. Här kommer det även att erbjudas olika HIIT-pass - för den som gillar tidseffektiva och högintensiva pass. Som vanligt ingår gruppträning i medlemskapet, utan att medlemmen behöver betala något extra.

Det är en del av vårt koncept – att allting alltid ingår. Medlemmen behöver aldrig betala extra för varken gruppträning, tjejgym eller för att träna på mer än ett gym. Det ingår alltid i våra medlemskap, säger Karin Dellback.

Fitness24Seven Nässjö Centrum öppnar den 24 februari 10:00. Under öppningsdagarna, 24–25 februari, kan alla som är nyfikna på gymmet komma förbi och kolla in de nya lokalerna, delta i tävlingar, prata träning med personalen eller bara riva av ett svettigt träningspass.

Läs mer om Fitness24Seven Nässjö Centrum här: https://se.fitness24seven.com/vara-gym/se-vara-gym/nassjo-centrum/

För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym alltid i medlemskapet helt utan kostnad. Välkommen till Fitness24Seven.

Karin Dellback
Country Manager Sweden