2023-01-24 06:00Nyheter

Fitness24Seven fortsätter expandera med fler gym

Foto: Fitness24SevenFoto: Fitness24Seven

Fitness24Seven fortsätter att växa och öppnar 3 nya gym. Sammanlagt blir det över 2000 kvm träningsyta för såväl nya som gamla medlemmar. Gymmen i Fisksätra, Farsta och Södertälje kommer att erbjuda träning dygnet runt, precis som alla andra Fitness24Seven-gym.

Gruppträning, tjejgym och funktionell träning

I slutet av januari öppnar Fitness24Seven nya gym i Fisksätra, Farsta och Södertälje. Med en sammanlagd yta på över 2000 kvm erbjuder gymmen avdelningar för konditionsträning, styrketräning, stretching och funktionell träning. I Farsta och Södertälje erbjuds dessutom gruppträning med ett tiotal olika pass - allt för att passa olika medlemmars behov. Gymmet i Farsta är ett önskat tillskott till gymkedjan.

Vi har under lång tid letat efter det perfekta läget. Det är nu med otrolig stolthet vi slår upp dörrarna till Fitness24Seven i Farsta.  Det blir ett toppmodernt gym med gruppträning och styrketräning till ett väldigt bra pris. Vi välkomnar både nya och gamla medlemmar till gymmet, säger Pär Asp, Regionchef på Fitness24Seven.

Allt på ett kort

Det som skiljer Fitness24Seven från många andra gymkedjor är, förutom det prisvärda medlemskapet, att allting ingår i medlemskapet. Med ett och samma kort kan alla medlemmar träna på samtliga gym runt om i Sverige, Finland, Norge, Colombia och Thailand, gruppträning ingår alltid och tjejgym finns tillgänglig på de flesta gym. Dygnet runt dessutom.

Vi har ett unikt erbjudande om man jämför med konkurrenterna. Vårt pris möjliggör för fler människor att träna, var och när det passar dem. Det är något vi är väldigt stolta över, säger Pär Asp.

Ytterligare 4 öppningar under 2023

Fitness24Seven är en av Europas snabbast växande gymkedja. I Kävlinge öppnas det första Fitnss24Seven-gymmet i mitten av 2023. Det gör det möjligt för Kävlingeborna att äntligen kunna träna dygnet runt till ett riktigt bra pris. Sundsvall, Haninge och Skövde får även de nya gym, med moderna maskiner, stor yta till fria vikter och funktionell träning.

Den 26 januari öppnar gymmen i Fisksätra Centrum, Farsta Centrum och Södertälje Centrum. Samtliga öppningar kommer att bjuda in till öppningsfest med ett erbjudande till nya medlemmar, tävlingar, tilltugg och andra happenings. Såväl nya som gamla medlemmar är välkomna förbi att träna på de nya gymmen.

Läs mer om Fitness24Sevens expansion här: https://se.fitness24seven.com/nyoppning/

Pär Asp
Regional Manager Öst