2022-06-29 03:50Nyheter

Gymmet i Högdalen öppnar igen efter renovering

Happy staff at Fitness24SevenÄntligen öppnar gymmet i Högdalen igen. Foto: Fitness24Seven.

Efter en tids renovering öppnar Fitness24Seven sitt nyrenoverade gym i Högdalen. Ny inredning, genomtänkt navigering och smartare placering av utrustning är bara några av de saker som ingår i det nya konceptet.

Högdalenborna får ett gym i toppskick

Som en del av Fitness24Sevens utveckling och expandering renoveras äldre gym till det nya 2.0 konceptet. Alltifrån färg på väggarna och hur ljuset är riktat till smartare placering och navigering av maskiner och utrustning samt en förbättrad träningsupplevelse överlag.

Det känns superhärligt att renoveringen av Högdalen är färdig. Nu kommer alla i Högdalen med omnejd ha möjlighet att träna i ett gym i toppskick. Nya fräscha lokaler med större friviktsgolv och helt nya maskiner. Det är otroligt att vi kan erbjuda denna produkt till samma låga pris som vanligt och där medlemskortet gäller överallt, säger Pär Asp, Regional Manager på Fitness24Seven.

Gruppträning i mindre grupper

Gymmet på Högdalsgången 30 erbjuder maskiner och utrustning för både kondition- och styrketräning, fria vikter, ytor för stretching och relax samt tjejgym. Nytt för i år är att gruppträningskonceptet Small Group Workout kommer till Högdalen.

Small Group Workout är ett 30 minuters cirkelpass som passar alla medlemmar. Passet har ett begränsat antal deltagare och leds av en instruktör ute i gymmet, säger Pär Asp.

Fitness24Seven Stockholm Högdalen öppnar igen den 1 juli 2022 kl 10.00 för såväl gamla om nya medlemmar att träna. Under öppningsdagarna kommer Fitness24Seven att tävla ut årskort, bjuda på dryck och tilltugg samt anordna andra aktiviteter.

Läs mer om Fitness24Seven Stockholm Högdalen här.

För oss är det enkelt. Det ska vara kul att träna. Vi är därför måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Våra gym är öppna för alla våra medlemmar, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym alltid i vårt medlemskap, helt utan extra kostnad. Fitness24Seven är en av Europas snabbaste växande gymkedja. Vi riktar oss till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte ska kosta en förmögenhet. I dagsläget har vi fler än 250 gymi 5 länder - Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Välkommen till Fitness24Seven.

Pär Asp
Regional Manager Öst